2012-04-11 | 00:09:13

Kategori: övrigt

Inlägg om den hemska inlägget och min hemska dag :@

Märkte nyss den CPiga inlägget....och jaa det är på grund av att det är bloggat från min iPhone -.- skit jobbigt!!! Måste ändra på det när är på datan...har inte ens varit på datan inte ENS en gång idag, FÖRSTA GÅNGEN I HELA MITT LIV! Haha skoja....men har inte haft tid verkligen...hade prao skit jobbig...ett tips praoa aldrig på en livsmedel affär man kommer bara att få ställa upp saker i 6 timmar om inte mer!!!!! Har aldrig varit så trött i hela mitt liv, hallå har ett stolt F i idrott :D
Jag svär jag kommer att gå ner några kg,har redan gjort det min byxa i morse satt bra sen efter jag behövde hela tiden dra upp den...mamma ba det är dina muskler som har rört på sig haha....

Oj nu känns det som jag hat gått för långt....lite förr mycket personligt men har absolut inga vänner som jag kan berätta min hemska dag för.....som i vissa fall normala människor gör

ASSÅ INGEN BRA DAG cjhbfdhlfxfdbgfvvdf HAR DAMP FÖR IMORN KOMMER HEMKÖP ATT FÅ IN VAROR VILKET BLIR MYCKET JOBB!

KILL MEEEE PLEASEE!!!

 



    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?