2011-09-10 | 15:06:29

svar på tal

RT om Nya bilder:
Justin kommer säkert skaffa barn tidigt för det ända snacket just nu är att han vill ha barn, Hahha hur gulligt som helst men han är ju så ung, Tycker han borde vänta med Barn-snacket tills han blir mogen till att skaffa barn :) #NOHATE

Så gulligt barn är det typ Kennys barn? Lite lik honom faktiskt :)
IP:
08 September, 23:22
Mathildakalla om Visste tror man det är Justin?!:
Det är värken Justin eller Chris det är en kille som heter Khalil Underwood, han har gjort en massa DEMO's skit grym kille http://www.youtube.com/user/YaBoyKhalilTv
IP:
08 September, 22:37
Sandra om Nya bilder:
Justin pratar hela tiden om att han vill bli pappa med sina vänner
IP:
RT: aa men han kanske får typ i 24-26 års åldern, men jag vet inte om det är kennys barn för ingen har sagt nåting om det, fett konstigt tycker jag! men i såfall så kan det vara typ kenneys sisters barn, eller brors barn?! om det inte är hans..:S

mathilda: a jag vet! men från början så fanns det en sneek peek på låten och då trodde jag det var justin! men som nu ser jag det var inte han utan killen som du mennar! men har är skit grym!

Sandra: haha aww!


Postat av: simone

hej skulle ni vilja länka min blogg? jag har nyss startat den och det är svårt att komma igång. men jag har gjort en justin blogg med de senaste justin bilder och videos för att kunna dela bilderna med andra beliebers :)

2011-09-10 @ 16:38:53
URL: http://justindrewbieberpics.blogg.se/

    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?