2011-09-29 | 11:11:05

kommer selena gomez vara med på justin musik video?

Varhelst Justin eller Selena Gomez går, kommer den andra en följa! Den vanvettigt förälskad Var paret såg ut och om tillsammans i Tennessee i september. 28, där är Justin skjuta till en video för hans julskiva!
Justin är bara två dagar bort från sydamerikanska historiska Början turné och han ärvansinnigt arbetar på att slutföra hans julalbum, under misteln, som är ute 1 november. I själva verket ikväll Han är faktiskt skjuta en video från en låt på albumet, medan han är i Tennessee.

"Video skjuta idag för julskiva. # Mistel ", den 17-åriga sångerskan skrivit på Twitter.

Samtidigt blåste Twitterverse glada Beliebers upp med en glimt av som fångade Justin- och hans flickvän, Selena Gomez - promenerar runt centrum Franklin.

"Bara såg Biebs och Selena centrum .... NBF LexLexDaBest jessiafalletta @ @ "@EmmaBrighttt skrev.

@ Sarah_Wyland sa: "Tydligen Selena Gomez och Justin skjuter in en video i Franklinjust nu. Du hittar 3 / 4 av befolkningsdatasystemet tonårsflicka där.

Lade @ JDBGottSwagg ", sa jag detta till Selena:" Tack för att Justin glad "Hon log ochgav mig en kram. Och Justin? Bara titta på oss. Jag kramade honom :')."

Det fanns även bilder på Selena, 19, promenerade med en Chick-Fil-A väska ochframför Jelena stor av en buss.

Samtidigt höger innan allt detta tumult startade, skrev Selena, "Big audition idag!tummarna. "Även om vi inte vet vad det projekt som hon försökte ut, vill vi gärna se att encameo i Selenas musikvideo Justin. Skulle inte det vara kul?
källa: hollywoodlife.com

min åsikt: om ni inte fattar texten så fattar jag inte heller den xD sorry haha<3




    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?