2011-09-12 | 21:17:41

Justin kan inte fatta att han dejtar selena XD

Justin går med en swagger och utstrålar en aura av självförtroende, så det kommer som en chock att även han var förvånad över att han lyckades haffa flickvännen Selena Gomez!
"Jag var ganska chockad själv, hon är mycket vacker," Justin sade under en radio intervju På frågan hur jag lyckats "swing" ansluter med Selena.

På frågan om uppkomsten av deras förhållande, säger Justin, "Vi började som vänner gillar två år sedan, så vi har varit vänner under en lång tid, så det är ganska mycket typ av hur det började."

Justin då även avslöjat, "Jag hade en flickvän när [Selena] var min vän." Den flickvän var Caitlin Beadles.

Och när Justin blev tillfrågad om han bröt Caitlin har hört, han svarade: "Jag tror inte det" och sedan försökte att svänga bort från hans personliga liv, säger intervjuaren: "Jagtycker att vi borde tala om sport."

källa. hollywoodlfie.com

min åsikt: hahaha naww <3


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?