2011-10-10 | 20:40:36

hey älskade beliebers!

hej, emelie här.
bloggade här i sommras, men sen slutade jag jag vet inte varför, kände inte direkt att ja hade nån lust, sen var jag borta rätt mycke, startade en egen blogg med ett helt annat namn som handlade om mitt liv och inte justins, sen skaffade jag en ny blogg under nytt namn som fortfarande är igång www.thatlittletree.blogg.se där kan ni gå in och kika lite om ni vill men den bloggen handlar endast om mig!
gick in och kollade denna bloggen denna bloggen med sjukt många läsare www.bieberland.blogg.se men läsarna har gått ner lite, men DIANA OCH SANA körde på och slutade inte, och håller bloggen vid liv, sjukt fina tjejor de där asso, i see it all, såg en del elaka kommentarer, såg en del skit glada personer, som verkligen är glada för att denna bogg finns.
vore de inte för diana och sana hade denna blogg vart död nu, så jag vill ge all min chreed till er flickor, ba för ni är så sjukt grymma, o kom ihåg dom bloggar för eran skull.
Vet inte om sana heller är så aktiv nu, och då är ju diana själv isånnafall, men javet som sagt inte.
men har lite mer tid, eller nej de kan jag inte säga, men känner att jag tog på mig ansvaret att JAG frågade sana om jag fick va med, och sen bara slutade jag känner mig as taskig.
men hade mina skäl till att jag slutade också, skolan och mina vänner kommer alltid gå före bloggen vilken blogg de än gäller!
men jag ska slänga in ett inlägg lite då och då, och hoppas ni tycker de blir skoj, för jag ser fram emot de, o hoppas vi får en massa glada personer ännu gladare!
im on track!
nu kör vi eller vad säger ni BELIEBERS?!!!<3


-favoriteboy!<3



    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?