2011-11-03 | 16:14:35

svar på tal

KommentarTid
Elsa om svar på tal:
Tror att personer kan ha samma IP, för JAG är VERKLIGEN inte Nånsominteharmellanrum eller va personen nu heter för jag ÄLSKAR justin mest i hela världen!!!!!! Men tycker bara att eftersom du äger bloggen så ska du vara den lugna och snälla och inte skriva elaka kommentarer i svar :)Jag är 17 år så förstår ifall de inte e lika lätt för dig o vara lugn, men de va bara ett tips! Man får fler anhängare me en bra attytid ;)
IP:
aha..aa personen kan ha samma blogg IP..men du har rätt. Men du vet personen hade typ komentart 2-3 gånger och jag hade ignonerat det...fast sen så var jag tvungen att svara  och fick då lite damp...Men tack för tipsen i alla fall!
kommer att tänka på det nästa gång haha <3


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?