2011-05-28 | 08:27:41

Selena Pratar om Justin i Tidningen Bliss

Selena Gomez talar till Bliss tidningen om sitt förhållande med Justin Bieber. Hon säger att han är åskan till hennes blixten! 

Selena Gomez och Justin Bieber ser absolut positivt, blossande i kärlek i sina nya romantiska Hawaii på semester bilder. Och om det fanns någon fråga (det finns inte), Bliss magasinet precis släppt en ny intervju där Selena giddily talar om Justin och deras förhållande! 

Reportern påpekar att hela intervjun Selena punkteringar hennes svar med "stora goofy flinar." "Hon är praktiskt taget sång när hon talar. Selena's i ett älskat upp kokong och hellre än att stänga ut oss som hon brukade, hon mer än gärna att låta oss i, avslöjar författaren. 

Reportern frågar Selena om hon tror att hon har hittat åskan till hennes blixt (lyrics från hennes låt "naturligt") i Justin. "Ja, jag tror det, svarar hon. (!!!) 

"Vad är din uppfattning om det perfekta förhållandet?" Frågar de. "Medkänsla, ärlighet och ha kul - vill och jag vill tro att det är vad jag har." 

Selena tror att hon har det perfekta förhållandet med Justin full av medkänsla, ärlighet, och kul!? Hur sött är det? 

Det är ingen hemlighet att Justin och Selena är super nöjd - alla med ögon kan se att - men det är alltid underbart att höra det direkt från älskade upp gal i förhållandet. Är du glad att veta att Selena och Justin förhållande går bra? Eller är du helt avundsjuk? Eller både och!?


Källa: hollywoodlife.com

min åsikt: jaha så nu när det finns bilder på de så kan hon erkänna det
asså det är något lurt med den där Selena :@

det känns konstigt när hon är med justin det
känns som om hon utnytjar honom :/

men aja vad tycker ni :/



Postat av: HANNA

det är bra med mig! :D

2011-05-28 @ 12:46:04
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?