2011-05-31 | 08:11:02

Selena Gomez Fans gillar inte Heller Justin?

Vi rapporterade om Selena Gomez bakslag, och som förde en helt ny våg av hat motBiebsWe rapporterade om Selena Gomez bakslag, och som förde en helt ny våg av hat mot Biebs - Usch!

Justin Bieber & Selena Gomez får vara tillsammans, men deras fan baser verkar varamer splittrat än någonsin!


Justin, 17, blev fotograferad med sin flickvän Selena, 18, på semester i Maui, och virapporterade den 29 maj bilderna hade inspirerat nya Selena bakslag. Nu Selena fanshar reagerat, säger de ogillar Justin så mycket som Beliebers hatar Selena!

"Gilbert Mendez # 1 Selena fan" skrev: "Dessutom, jag vill verkligen döda Bieber cuzhan stal min tjej och det är inte riten. Selena ur heta och sexiga ... please dumpa dennaförlorare och hitta urself en man eller mig! Selena Rocks ändå ... är Bieber överskattadoch retard, och gay!! Selena regler tikar! "

"Swiftson" skrev, "DIE DIE DIE ... .. lame ass Justin Bieber. "

Vad tror du, HollywoodLifers - kan vi alla komma överens? - Usch!

Källa : hollywoodlife.com

Min åsikt: asså Wow Ni haters Beliebers Selenators eller vad ni än heter ni borde hålla det inom er iställt för att publicera över hela internet tycket jag
men ni borde verklige ninte skriva så <3 :) snälla För justin! ....och Selena




    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?