2011-05-16 | 16:54:14

Redo för Next to you VIDEO ??

bieber-and-brown-working-on-new-video.jpg
Justin Bieber tar en risk med detta samarbete.

Den Biebs gör sig redo för att filma sin nya musikvideo Nästa 2 Du med Chris Brown.

Justin chef Scooter Braun bekräftade nyheten på sin Twitter-konto säger:

"NP-# Next2You w / @ justinbieber och @ chrisbrown -! video behandling är galen ... jadet kommer"

Brown nyligen talade om att arbeta med Biebs, säger:

"Att kunna collab med [Bieber] var bra. Han är en ung, energisk katt, att få jobba medhonom, med fanbase han var otrolig. Jag vet att många små flickor kommer att älskadenna post. Jag skulle inte säga [han] min adept. Han gör sin grej i unga år, och jaggjorde mitt i unga år, att kunna se honom komma upp är knark. "

Låter knark till oss!

Men vi undrar, kommer Biebers mellan fans kunna titta förbi Chris Browns våldsammahistoria?




    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?