2011-05-28 | 14:38:45

Jessica Jarrell Vad hon tycker om Selena

Justins BFF och tourmate Jessica Jarrell har offentligt talat om vilken typ av tjej skullevinna Biebers hjärta, och i en ny HollywoodLife.com exklusiv intervju avslöjar hon sinsanna tankar om flickan valde han, Selena Gomez!

Jessica Jarrell tog sig tid att skålen med HollywoodLife.com Barbie Pastry In Style Event SLS Hotel i Beverly Hills kan 19 om sitt kommande album, hennes bådaplaner karriär - och viktigast av allt, hennes förhållande med Justin Bieber och hansflickvän, Selena Gomez.

"Hon är vacker! En sådan vacker person, inifrån och ut! Jag älskar henne! "Jessicaberättade för oss när vi frågade henne om Selena.

Och Jessica vet vad hon pratar om. Hon hade paret över till hennes födelsedagsfest i våras, där de sågs som "mycket coupley."

Hon kunde inte låta bli att rave mer om Selena och tillade att "[Hon är] ett av mina favoritmänniskor någonsin!"

Vi älskar hur entusiastisk Jessica är om Justin flicka. Efter att ha tillbringat så mycket tid med JB på scen och utanför, vet hon honom bättre än de flesta - om hon tror Selenaär perfekt för honom, gör vi!

min åsikt: asså jag skulle hällre vija se Jessica och justin tsm men aja
man får väl nöja sig med selena :P




    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?