2011-05-20 | 22:08:09

Information om hans Parfym!



Justin Bieber är redo att hjälpa damerna luktar precis lagom. Han avslöjade att hanvalde att skapa en parfym för kvinnliga fans eftersom det sätt en flicka luktar är mycketviktigt för honom.

Enligt WWD, är Justin Biebers ny parfym som heter Someday. Den pefumemarknadsförs genom välgörenhet Ge tillbaka Brands och är inställd på att höja miljonerför en mängd välgörenhetsorganisationer inklusive pennor Promise, som bygger skoloroch Make-A-Wish Foundation.

Medan turnerar världen, säger Justin, "Låt oss vara riktiga, är hur en tjej luktar väldigt viktigt att en kille! Jag har en sådan djup förbindelse med mina fans, skapa en doftsom jag personligen älskar är ett annat sätt jag kan föra dem närmare till min värld. "

"De verkligen låta mig ta ledningen hela projektet, eftersom jag vet mina fans bättre än någon annan -. från att arbeta med gruppen om utvecklingen av doften i sig att bidra till att utforma flaskan och förpackningen" förklarade han.

Denna parfym kommer att finnas i butiker i juni, doften kommer att erbjudas varierar ipris
från $ 35 (1 oz.) till $ 55 (3,4 oz.)


Aww fett guliga ord hans sa till oss fansen!!!




    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?