2011-05-30 | 08:55:56

Beliebers På Selena Igen med Döds Hot!



Fans är avundsjuk att Selena är den mest hatade kvinnan på internet - se några avde galnaste kommentarer från vår sida!

Tydligen finns det en baksida till dating Justin Bieber - varannan tjej är en svartsjukhatare!


Justin, 17, fotograferades tillsammans med sin flickvän Selena Gomez, 18, på semesteri Maui, och det har stärkt en anti-Selena rörligheten för flickor som är avundsjuka hennes dating Justin eller tror att hon är helt fel för honom. Även om vi älskar Selena,hon är inte ens säker från HollywoodLifers! Här är några av de mer löjliga kommentarer som vi har sett om henne på sajten:

Den 28 maj, "Sarah " skrev, "hon en slampa värme i hate Selena Gomez DisneySLUT !!!!!!!!"

Den 29 april skrev "Katy skrov", "jag ska döda Selena och avyttra hennes kropp."

Den 21 december, "Teresa", skrev, "Jag tror ... ... ... ... ... i detta ögonblick jag vill dödaSelena jag reaallly inte gillar tanken att hon är lite för gammal för honom & nej, pfff Jagdonoot stödja detta de vill allvarligt ser inte bra togetheer.like jag inte gillar jasminVillegas alls, men, det är bättre för honom än selenaa såå pleaasee D:. inte "

Oroa dig inte, Selena - vi fortfarande älskar dig! Och du vara vänlig, alla - människor skulle vara arg på dig också om du var med Biebs!

källa: Hollywood.life.com

Min åsikt: wow vi beleibers vill verkligen ha bort selean ur justin's liv
We're BEASTS
jag vet att jag inte borde vara glad över det här
men på något sätt är jag jätte glad och besviken för även om vi hatar henne
borde vi hålla det innombord så hela världen inte får veta om det!
då blir ju justin oxo sårad!



Postat av: RT

Den här bilden sårade mig mest och när han tar henne på arslet... Jag satt och grinade så fort jag såg bilderna. Vill så gärna hata honom men det går förfan inte. Hur kan man gilla en person som man inte en har träffat och börja gråta för att han tar arslet på en annan tjej? Jag är så jävla sårad men ändå glad att han har hittat en tjej som gör honom lycklig, SÅ länge han inte glömmer oss...

2011-06-01 @ 15:24:47

    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?