2011-03-13 | 12:48:03

Kategori: övrigt

vill nån av er va med i en video??

Måste bara ta upp denhära!! Skulle bli tacksam om du vill vara med!!
Kom igen nu ena sättet att berätta hur mkt vi vil att justin ska komma och berätta hur mkt vi älskar han och att vi vill att han ska komma!! och sen kmr jag ha andra belieber från adnra länder som stöttar sverige..som hur ska man säga bevisa att de finns svenska beliebers! Jag det var faktiskt många som ville vara med i den, chockat!!
JUSTIN MÅSTE SE DEN!! KOM IGEN GÖR EN VIDEO FÖR FAN!

Postat av: Ida :)

Klart jag ska va mä ;)

Haha, gör d imon efter skolan ;)

2011-03-13 @ 21:24:34
Postat av: leyla

klart jag är mä men hur görs den ??

2011-03-14 @ 06:55:02
URL: http://leylabieber.blogg.se/
Postat av: vendela

jag kan vara md men hur gör men min blogg har förstör så du vete den är inte då fin nu

2011-03-15 @ 15:21:37
URL: http://vendelajaksson.blogg.se/

    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?