2011-03-31 | 19:23:54

Svar på komentar

okej så bara som du vet, jag vill inte bli ihop med en som Justin, Inget skulle få mig att ens tänka på det.
Och jag kan väl hata vem jag vill? Jag har aldrig gillat Selena och var får det mig att gilla hon nu? Jag får gnälla hur mycket jag vill om hon. Och hon är inte ens bra till han, Hon är en kvinna, justin är en  kille. justin behöver en tjej som han vara sig själv med och inte leka som en full vuxen som Selena.
Och sluta komentera taskiga saker, Jag vill verkligen inte vara taskig mot dig, vem än du är! Jag vill inte vara taskig mot nån Belieber, för jag älskar beliebers, Och förlåt om jag skrev dumma saker, men jag skrev bara om min åskit, Jag menna inget illa :) So not hate all love! <3

Postat av: Moa

Hur många läsare har ni per dag? :D Superbra blogg! :D

2011-04-02 @ 18:25:08

    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?