2011-03-20 | 12:54:28

Selena "det gör verkligen ont"

Selena Gomez and Justin Bieber

Selena Gomez
är "hurt" av avundsjuka Justin Bieber fans att kritisera henne.

Den 18-åriga sångerskan och skådespelerskan-- som har varit föremål för en onlinehatkampanj eftersom bilderna släpptes av henne kyssa popstjärnan förra månaden - harerkänt de hårda ord skrivna om henne webbplatser som Twitter har svårt att hantera.

"Det är svårt. Det gör ont, det verkligen gör. Jag inte känner som jag gör något fel," Selena sagt. "Jag har varit bästa vänner med honom under mycket lång tid. Det gör ontmina känslor mycket men jag försöker att inte fokusera det. Jag har en stark familjoch stora fans. "

Dock säger den vackra brunetten hon förstår varför hon håller på att attackeras, och bekände hon minns att vara svartsjuk på hennes Monte Carlo CoStar Katie Cassidy närhon den förre tonåren heartthrob Jesse McCartney.

"Jag älskade Jesse McCartney. Jag var besatt av honom, sade hon. "Han dateradKatie Cassidy när han var 16 eller 17. Jag hatade henne, absolut hatade henne. Jag varförödmjukad att han var med Katie och jag ville vara med honom. Han var minskärmsläckare!

"Jag gjorde bara en film med Katie Cassidy och hon var den trevligaste personnågonsin."



    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?