2011-03-07 | 17:14:36

Rob patz lär Justin hur att flörta med tjejer!



Enligt
R-Patz, är hemligheten till hans framgång med damerna håret!

Två av våra favorit killar, Justin Bieber och Robert Pattinson, har inte bara möta utandiskuterade damerna i deras liv och deras härliga hår!


Biebs, 17, spillde detaljer om när han chattade med R-Patz, 24, på en fest.

"En dag Robert Pattinson kom fram till mig en fest och sa: Av någon anledningälskar vårt hår och det är alltid en stor isbrytare med tjejer,"Justin berättar The People. "Han är som: Hej mitt namn är Robert. Vill beröra mitt hår? Jag trodde hanskojade, men det funkar verkligen."

Justin skrattade också om att jämföra deras folliklar i tidningar.

"Det är lustigt. Allt hår opinionsundersökningar som görs antingen är mig först ochRobert sekund eller tvärtom, Justin säger.

Även om de kan konkurrera om våra hjärtan, har Justin en massa kärlek för R-Patzoch sade: "Robert är en väldigt cool kille. Jag gillar verkligen honom. "

Justin och Rob umgås tillsammans? Svimma!



    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?