2011-03-22 | 11:02:08

Justins mamma försölte ta självmord!

Justin Bieber

Justin
Biebers mamma självmordsförsök efter år av sexuella övergrepp.

Pattie Mallette - som lanserade sin sons karriär genom att publicera hans musikvideorpå You-Tube - försökte kasta sig framför en bil, enligt amerikanska tabloiden NationalEnquirer.

Den sexuella övergrepp i mitt liv började när jag var ungefär fem år gammal tills jag varungefär 10 eller , "Pattie sade under en kanadensisk tv-intervju. Hon berättade aldrigen själ om övergreppen, men så småningom Pattie vände sig till droger och alkohol för att döva sin smärta.

"Jag var ganska mycket hög eller berusad från det att jag vaknade till när jag gick till sängs.

"Jag började när jag var omkring 14 eller 15."

Vid 15 sprang Pattie borta från sitt hem i London, Ontario, och flyttade in hos en gruppmän.

"Jag levde ett liv i synd, droger och alkohol ständigt och fester hela tiden och inte gå i skolan och stjäla, säger hon erkände.

"Jag var deprimerad och arg och bara knäppte en dag.

"Jag sade,"Jag vill "och jag ville hitta på snabbast möjliga sätt.



    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?