2011-03-09 | 11:06:45

Justin om Dublin

Justin Bieber
Justin Bieber är världens största tonåriga stjärna som oavsiktligt förde kaos till Republiken Irland livligaste shoppinggata på grundval av en Internet-rykte. 

Men hela tiden var Bieber gör tyst lite sightseeing av hans egna från bländning av medierna. 

"Jag har varit ute och sett ett par ställen. Jag säger inte där för att jag vill åka tillbaka dit i morgon, men jag tror Dublin är fantastiskt, säger Bieber och tillade att han planerar att ta en månad av efter den pågående turnén innan han återvände till studion. 

Den World Tour har tagit 100 miljoner dollar ungen från Milano till Paris till Sydney. 

På måndagen avslutades hans armé av skrikande irländska kvinnliga fans ner delar av Grafton Street efter ett rykte cirkulerat på Twitter att han var shopping. 

I går kväll hittade vi äntligen reda på vad all uppståndelse var ungefär som den 17-åriga superstjärnan tog sin monster musikaliska produktion till Dublins 02 för den första av två shower. 

Tusentals av hans die-hard fans - eller "Biebetes" som de är kända - i kö från tidig morgon utanför arenan. 

Publiken skrek så högt när han kom upp på scenen att taket nästan kom av O2. 

Han sjöng, han spelade gitarr, han blottade sin själ, men mest av allt han gjorde sina små, och i vissa fall prepubertala, kvinnliga fans svimma. 

"Vad jag gillar mest är att få dig att le", Bieber sade till sina förälskad publik.




    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?