2011-03-22 | 10:54:32

Chris Brown: Jusitn påminer om mig jätte mycket!

Splashnews.com, Getty Images
Chris började spela in sitt första album på 15 och Justin började vid 14. Tror du attdessa barn-stjärnor är liknande?


Justin Bieber är Chris Browns mini-me? Chris verkar tänka så! "Han påminner migmycket om mig när jag var yngre," Chris säger!

"Jag liksom försöka vara storebror," Chris tillägger. "Och gör honom på rätt sätt ochhar en fantastisk tid."

Chris, 21 har ute i NYC främja hans nya album FAME - HollywoodLife.com såg honom Trump Soho Hotel den 17 mars, där han stannade för att ta en bild med oss!

Chris har slagit sig ihop med Justin, 17, redan - ". Next To You" låten

Låt oss hoppas att Chris har smartened upp lite och kan peka Justin i rätt riktning. NärChris var 19, slog han upp sin dåvarande flickvän Rihanna! Hon frågade nyligen endomstol att släppa en vistelse borta mot honom så att han kan gå vidare med sin karriär.

I karriären avdelning - inte personlig en - Justin verkar vara noga följer i Chris fotspår.Men vi hoppas att han inte härma honom ett viktigt sätt. Den Biebs har haft sitt eget hår problem nyligen. Men han måste hålla sig borta från Chris's färgade-blond look!



    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?