2011-03-26 | 14:50:46

Channing Tatum, om lilla Justin

Channing Tatum och Jamie Bell har uteslutande pratat med MTV UK om deras nya film,The Eagle, och hur de verkligen tyckte om att ha blivit misshandlad USAbiljettintäkterna av en 17-åring.

Han kanske inte din genomsnittliga tonåring, men Justin Biebers Never Say Neverlyckades trounce Tatum och Bell's film om romersk-regerade Storbritannien i kassan i Amerika, vilket pojkarna känslan en smula bitter.

När vi hann upp paret, vi hade bara att fråga dem om det fanns några hårda känslor mellan Eagle besättningen och Biebster, med Channing skämt: "Jag ska strypa den lilla... jag skojar bara, naturligtvis barnens en stjärna. "

Han fortsatte: "jag verkligen önskar att de vore lägga ut på en annan helg du vet, desätta vår film på en Alla hjärtans dag helgen med en Adam Sandler film, en JustinBieber film och en animerad film."

På tal om Mr JB, verkar grabbarna inte ha fångat epidemi som Bieber Fever ännu, medChanning bara skakade på huvudet och Jamie tillade: "Ja nej, jag vet inte. Han äruppenbarligen en mycket begåvad kille, låt oss uttrycka det på det sättet. "


hade lagt upp samma händelse för 1 månad elr 2 månad senare, men ni kanske hade missat elr nåt! så fortfarnade bra, att lägga upp!



    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?