2011-03-29 | 14:17:56

Belieber var utkastade från konserten för att kasta en nalle på scen ...

Belieber var utkastade från konserten för att kasta en nalle på scen ... 

En 13-årig Justin Bieber fan kastades ut ur sin My World spelning i Sheffield efter att hon kastade en gosedjur på scenen som en gåva till sin idol. 

Enligt The Mirror var Bridie Formar utkastade från konserten efter bara fem minuter för att starta nallen på Biebster, med säkerhet hävda att "missil" hit JB på benet två låtar in i hans prestation. 



Skolan flickan, som räddade upp i flera månader för henne £ 35 biljett för att se Justin live, då var buntade ut från arenan av säkerhetsskäl. 

Bridie berättade tabloid: "Jag kunde inte vänta på honom att komma till Sheffield. Jag köpte en nalle och jag och min kompis gjorde en T-shirt för det att säga "Bridie och Sasha älskar dig '."

Hon fortsatte: "Vi lägger ett brev inuti bära säga vad stora fans vi var och några bilder av oss bär Justin Bieber T-shirts."

En annan fläkt på konserten till: "Det slog Justin ben och det syntes att sätta honom hans steg. Han sparkade björnen ur vägen. "



Bridie far Chris berättade kvällstidningen att han var "äcklad" på det sätt hon blivit behandlad med Sheffield Arena erbjöd henne full återbetalning på hennes biljett efter händelsen, som gör anspråk på Security Response mot henne var "oproportionerlig". 

Trots att kastat ur hans konsert, tonåringen uppgav att hon fortfarande har Bieber Feber, forsande: "Jag var upprörd, men det har inte lagt mig. Jag är fortfarande ett stort fan och kommer inte att ta ner mina affischer. "




    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?