2011-06-09 | 23:08:17

Visste du att...?

Justin sa att han aldrig kommer att säga aldrig till någonting utom att äta svamp!
Justin fick namnet "Biebs" från hans ishockey är Stratford
Justin sa det mest rebelliska han gjorde var att säga nej när Dora bad om hjälp "
Justin has two teddy bears one named Mr. Bear and another named Willis.
Justin lyssnar till sin egen musik för att påminna sig själv om hur lycklig han är (.:
När Justin var 7, lade sin kusin honom i en låda som han fastnade i. Han säger thats närhan fick klaustrofobi.
Han har ett ärr under hans högra öga från när en filial slog honom i ansiktet medan du vandrar med sina vänner.
Han föddes i Stratford, Ontario, Kanada på en tisdag kl 00:56.
Pattie säger att Justin har hemska körkunskaper
Justin "En dag ska jag träffa den perfekta tjejen när jag gör jag brukar sluta förrän hon är min.
Intervjuare: "Tjejer älskar dig." Justin: ". Girls säga att jag är läcker men jag är enmänniska inte en smörgås"
Innan Justin och Selena var offentliga, hade Justin en bild av honom och Selena framfören solnedgång som hans skrivbordsbild.
när Justin kör runt stan han rullar ner rutan och visslar till flickor.
när Justin möter fans, han alltid kramar dem. om han inte släppte ett tag betyder det att han gillar dig, Den enda gången när Justin blir nervös är när han är en-mot-en med en flicka Awww!
Interviewer: people love that dark blonde hair of yours! Justin: light brown. Interviewer: its dark blon.. Justin: BROWN! :)
När Justin vann VMA, sade han till Jaden, "i can't stop smiling" Jaden svarade med: "Dude, when u smile i smile."
Intervjuaren frågade Justin "Skulle du datum ett fan?" Han svarade "Ja, jag skulle blihennes fan."
En gång bar Justin en tröja med ett ljus det och gick runt säger:''blås mig! blås mig!'
Justin hålls en gång upp en skylt från sitt hotellrum fönster som säger " till McDonaldsoch få i mig en Big Mac".
Justin Bieber hatade skjortan han bar i "Eenie Meenie" musikvideo.

Sååå ville lägga up visste du att för att vi inte har haft det på länge NJUT <3








Postat av: Alice

MEN HERREGUD SLUTA ANVÄNDA GOOGLE TRANSLATE, HUR KAN MAN NJUTA NÄR MENINGARNA E CP:ADE?

2011-06-10 @ 16:33:56

    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?