2011-06-26 | 23:55:20

Vilken justin är Snyggast?

Battle-of-the-Hot-Justins-Split

Slaget om den heta Justins är på!

Förutom att dessa dubbar har samma namn, men alla gör våra hjärtan ras.

Justin, Justin Timberlake, Justin Long, och Justin Bartha (för att nämna några) är några av Hollywoods hetaste killar och det är dags att vi tar en titt på vad alla har att erbjuda.


Timberlake kan ses spela stud på den stora skärmen i den kommande filmen dålig lärare, lämnade oss att fråga, har sexig någonsin lämna? Medan länge setts med någradamer vid olika tillfällen, (såsom sexiga Olivia Wilde) han är singel och redo att mingla!Och baby, oh baby-how Biebs har vuxit upp! Och med Bartha som löper genom våra sinnen hela dagen, det inte konstigt att han fick oss att känna bakfull.

Kolla in alla dessa bilder av varmt Justins på läktaren, sedan lägga din röst för vem du tycker är snyggast på i undersökningen!

Och medan var på temat sexiga kändisar som har samma namn, varför inte du kolla inCelebuzz Galleri heta Robs!

Källa celebuzz


Min åsikt: så klart justin <3



Postat av: Nika <3

HAHA! självklart vår justin ! <3

2011-06-27 @ 10:14:23
Postat av: RT

ALLA SOM LÄSER EAN BLOGG VET JU ATT DET ÄR JUSTIN SOM VINNER ;) HAHA så klart man väljer justin :D Och Diana jag hoppas du inte ska sluta blogga för tänk så kommer eran blogg bli kändare än JUSTINDREWBIEBER.BLOGG.SE? Jag hoppas den blir det nångång för alla kämpar ju så hoppas dom typ blir lika kända iallafall :)

2011-06-27 @ 16:21:12
Postat av: RT

ALLA SOM LÄSER EAN BLOGG VET JU ATT DET ÄR JUSTIN SOM VINNER ;) HAHA så klart man väljer justin :D Och Diana jag hoppas du inte ska sluta blogga för tänk så kommer eran blogg bli kändare än JUSTINDREWBIEBER.BLOGG.SE? Jag hoppas den blir det nångång för alla kämpar ju så hoppas dom typ blir lika kända iallafall :)

2011-06-27 @ 16:21:22

    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?