2011-06-24 | 22:50:43

Gissa vem som ignorerar justin's Sms: Lil wayne

Är Wayne den första musikern någonsin sjunka göra en låt med Biebs?
Om du trodde att alla i musikbranschen älskade Justin, du var helt fel!


Rap megastjärnan Lil Wayne, 28, gav en mycket avslöjande intervju med XXL säger Biebs, 17, är döende att arbeta med honom - men han vägrar!

"Det är min lilla homie nu," Wayne säger. "Han texter mig varje kväll ber mig att göra[sin] jävla låt. Det är min n ****, men jag kan inte göra det. Som jag sa, jag vill inte att f ** k sin s ** t upp. Men som sagt, vill jag jobba med Justin Timberlake. Den pojken fick enröst. Den pojken kan sjunga. "

Vad tror du, HollywoodLifers - är Wayne vara oförskämd eller är han bara sätta musikenförst?

källa:hollywoodlife.com

min åsikt: OMG så han menar att jsutin inte har en röst
Dude Respect The Biebs We live in Bieber's world ;) <3



    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?