2011-06-27 | 15:08:48

TACK ALLA!!

Anonym om Vill inte blogga längre:
neeeejj snälllaa sluta INTE blogga, bloggen är fantastisk! snälla gör inte det, skit i alla som kommenterar dumma saker, för dom har fel eran blogg är bäst!!!
IP:
26 Juni, 22:07
Anonym om Vill inte blogga längre:
Snälla sluta inte att blogga :(

IP:
26 Juni, 22:06
anna om Vill inte blogga längre:
neeeejj snälllaa sluta INTE blogga, bloggen är fantastisk! snälla gör inte det, skit i alla som kommenterar dumma saker, för dom har fel eran blogg är bäst!!!
IP:
26 Juni, 22:06
Mira () om Vill inte blogga längre:
sluta inte blogga Diana! du kan ta en liten paus tills de känns bättre, men de e du som bloggar mest o de kmr inte va samma sak utan dej heller! btw, vad ärre som har hänt? du kan prata ut till mig, finns där för dej! #promise! <3 <3
IP:
26 Juni, 21:51
Nika <3 om Vill inte blogga längre:
OMG! DU FÅR NT SLUTA BLOGGA?!?!?!? ni har sjukt bra upptadering! vill verkligen nt att du ska sluta bloggA! bry dig nt om elaka kommentarer! NEVER SAY NEVER! kram
IP:
26 Juni, 21:19
Ellen  ([email protected]) om Vill inte blogga längre:
NEEEEEJJJ snälla sluta inte blogga!!! i got your back girl!!! älskar eran blogg!!! stöttar dig till slutet, ingen förtjänar ett dåligt självförtroende!! screw the haters, ingen blir älskad av alla. JAG läser din blogg varje dag och tycker den e as grym så snälla, och sluta inte bara skriva för at jdb bloggen har mer läsare(om det e därför) för ni skriver om viktiga saker som de inte skriver om som t.ex. om Jinsu bråket... de har inte skrivit om det så snälla sluta inte, vi alla får dåligt självförtroende ibland, men never give up, just fight!!!! ♥
IP:
26 Juni, 19:37
Viviii om Vill inte blogga längre:
Neeeeeeeeej sluta inte blogga :( Jag stöttar dig till 110%! Ta en bloggpause eller så men sluta inte blogga! Jag vet att det inte bara är du som bloggar, men ni alla 3 är grymt duktiga och ni borde fortsätta blogga tillsammans ALLA 3! :( Och ta inte åt er av dåliga kommentarer dom är bara avudsjuka för att dom inte har en sån fin och bra blogg. Jag vet att jag typ aldrig kommenterar men jag läser den VARJE dag och följer den på bloglovin, men jag brukar oftast inte sitta vid datorn nu när det är sommar så jag brukar bara vara inne på mobilen och då är det jobbigt att kommenterar för det går så seeeegt. Men ni ska bara veta att eran blogg är så GALET BRA, den bästa bloggen ever med as bra information med!! :D ♥
IP:
Aww, tack sååå sjukt mycket för alla snälla komentarena. Betyder skit mycket, Tack för att ni gillar bloggen och vill att den ska fortsätta. Mår lite bättre nu för alla snälla ord ni sa!! TACK SÅ SJUKT MYCKET FÖR DEN STÖD!
Ska kanske blogga i allafall...vet inte om ni vill det så Visst :)
och det handla inte om att JDB bloggen har mera läsare -.-
De får ha så mycket så helts men bryr mig inte, i vår blogg upptateras det i allafall mera...eller`?
De som fick mig att sluta blogga var att många sa massa skit om mig och blev skit ledsen över det


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?