2011-06-20 | 21:28:52

Svar på Tal

Amanda: ok Seriöst nu täänker jag inte bråka med dig eller någon annan och diana bloggar inte för att hon är utomlands och hon stavar konstigt för att hon är i Ett annat land och det finns inte åäö
För det första vill jag säga Förlåt till amanda elelr någon annan som vi har gjort ledsna/arga!
och det var inte meningen att skriva taskiga saker om Selena!
och om du inte tar emot min ursäkt så kan du forsätta kommentera dumma saker men Det skadar bara dig själv :/
För seriöst jag älskar Er och jag startade bloggen för eran skull :) aven om det finns hundratals bloggar om justin men ändå :)
Vi skapade bloggen för att alla ska kunna veta hur justin mår/var han är/vad han gör.. m.m
Och Jag är JÄTTE ledsen för allt Amanda!!!


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?