2011-06-20 | 15:46:03

Svar på tal


Sara om Cody Simpsons och Justin n'stan samma kl'der!:
Är du verkligen säker på att det är en 100% likadan kavaj? det tror inte jag, det är ju faktiskt vanligt med vita kavajer på sånna här tillställningar?
cody visste säkert inte ens något om det? 

och det kan väl lika gärna vara Justins "fel" som du kallar det?

och nej jag är inte en hater och jag vet att du skämtade med det där :P
IP:
neej, jag menna inte att de är samma kavaj,
Lixsom båda har Kavaj på sig, t-shirt under, nånting på armen och sånt..
De ser lika ut bara att de är olika färgar!
Men jag skoja ju om de va hans fel...-.- Cody har innan härmat han innan med presic samma kläder så drf sa så :)


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?