2011-06-20 | 22:05:13

Selena om Hat kommentarer och om Hennes och justin's Realtion!



Det har varit så mycket dramatik och hat efter Selena Gomez (18) och Justin Bieber (17) började dejta varandra. För några veckor sedan, var det tillsammans i Hawaii. Bilder på kärleks paret tillsammans gav ett gott intryck på förhållandet och att det var sann kärlek.

''Jag försöker mitt bästa för att ignorera hatkommentarerna''said Selena till källan. Allt hat hon får är faktiskt från Bieberfansen, och det är om förhållandet men hon försöker så gott hon kan för att koncentrera sig på sin film karriär och musiken.

17 juni @ Good Morning America medger Selena att hon och Justin var i slutet av 2010, och mellan februari och mars .. det var när de visade att de var officiellt tillsammans, men försökte hålla det dold. Justins fans reagerade på denna starka och Selena fickdödshot och hatkommentarer.

''Jag kan inte utesluta alla kommentarer ''sa Selena när hon blev tillfrågad. ''Jag är en Tjej, och jag läste allt som finns. Jag har inte tid att oroa mig för hatkommentarena .. jag fokuserar på min musik, film karriär och mina fans! Tack till alla som stödjer mig,'' sa hon.




    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?