2011-06-29 | 01:34:34

Selena och justin säger "i love u " inför alla

Ett ögonvittne berättar HollywoodLife.com Justin och Selena Gomez kunde inte sluta berätta för varandra, "jag älskar dig", medan de shopping på Armani Exchange i New York 28 juni!
Nu är det officiellt! USA: s kungliga ungt par - Justin och Selena Gomez - är kär! Den17-årige rockstar och hans 18-åriga stjärnan har shopping på Armani Exchange 51: a och Fifth Avenue i New York 28 juni och ett ögonvittne berättar HollywoodLife.com de inte kunde stoppa bekänner sina känslor för varandra.

"Justin och Selena höll varandra i händerna när de shoppade och sa" jag älskar dig "till varandra inte en gång utan flera gånger offentligt. Alla kunde höra dem ", vår källa säger. "Jag antar att de vill dela sin kärlek med världen. De var i butiken ca 17:30 och stannade i ca 20 minuter eller så. "

Lägger till insider, "Justin livvakt skulle inte låta någon komma för nära dem, men det hindrade inte dem från att visa upp sin tillgivenhet för varandra. De var bara i sin egenvärld ... omtöcknad och i kärlek! "

Selena flög in i New York från Detroit, där hon avslutat sin Monte Carlo köpcentret turné.Hennes tredje album, När solen går ner, sjönk idag. Samtidigt är Justin upptagen främjasin nya doft, Someday.

Dessa två kan vara den lyckligaste stjärnor i världen - inte bara sina karriärer blomstrar, de är vansinnigt kär! Tror du att de gör ett bra par?
Källa: hollywoodlife.com
Min åsikt: nee vad gulligt<3


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?