2011-06-28 | 12:12:31

Selena är Inte Gravid!

selena-gomez-pregnant.jpg

När Selena Gomez var rusade iväg till sjukhuset tidigare den här månaden kommer viljuger inte, vi hade våra misstankar. Alla tecken fanns där, gjorde alla symptom det att verka rimliga. Men det är bara så att alla tydligt är Selenita inte är gravid. Hon är inte bär runt Justin kärlek barn och inte planerar på att göra det snart.
Som en Lifetime ursprungliga filmen en gång påpekade, De är FÖR UNGA!
Fortfarande, trots att hon har kommit rent om hennes lilla hälsa skrämmer, folk frågarfortfarande henne om det, som vid premiären i Monte Carlo förra veckan. Selenita fick förklara igen att hon var "mycket undernärda" när hon var skytteltrafik iväg till sjukhuset, och tillade:
"Jag var lågt på järn och mycket utmattad. Problemet är, äter jag inte rätt. Jag älskar allt som möjligen inte är bra för mig. "
En läxa att lära här, kiddies. Bara för att du är ung betyder inte att du är oövervinnerliga!Ta hand om dig själv eller genomlida vad Selenita kan inte bara verkar skaka -graviditet rykten!

källa: perezhilton

Min åsikt: jag visste att hon inte var gravid och jag är säker på att många belieber's visste också om det men jag ville lägga in detta för er som var osäkra :)



Postat av: Sofie ;)

heej jag undrade att när man läser era inlägg så finns det en hel del stavfel och jaag undrade ifall ni kunde läsa igenom innan ni lägger ut dem för jag tycker det är svårt att läsa :)

2011-06-28 @ 14:21:52
Postat av: Julia

Hallo justin Bieber

Are you with Selena Gomez

2011-12-26 @ 21:24:49
URL: http://www.fecebook.com

    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?