2011-06-21 | 22:00:22

Rykten om att Justin är Död Igen?

Efter ett rykte träffade internet att Justin hade "skjuten i hjärtat", tog Justin till Twitter för att skingra rykten, med en touch av humor
Twitter-användare @ psich13 sätta upp en tweet säger "@ justinbieber Jag hörde på kanal 9 nyheten att även på väg till hans limo, drog en upprörd assistent en pistol ochsköt honom i hjärtat". Men innan hans fans kunde bli upprörd, Justin retweeted snabbtryktet att bevisa att han levde. skämtade han, "IM DEAD !!?!? AGAIN !?!?"

Den Biebs fortsatte att retweet skämt om hans död innan stavning ut för alla och pratar om sin resa till Manhattan: "Vänta ... visar sig Im levande. NYC Im kommer att få se digimorgon för # SOMEDAY release!! Det har varit för lång. Se alla på Macys i morgon! "

Under tiden Twitterer som ropade varg sitter förvånad över hur allting blåste upp såsnabbt: "wow thats amazing jag postat en eller två tweets och hela twitter blåser upp".

Välkommen till en värld av Justin Bieber, min vän.

Det är en bra sak som Biebs bryr sig så mycket om sina fans han sluta rykten om hans död innan de får ut av kontroll!

Källa: hollywoodlife.com

min åsikt: tur att han inte e det !!



    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?