2011-06-21 | 21:57:04

Miley: justin har ett lätt jobb



Miley avslöjade också att hon inte tar tid att memorera hennes linjer och med gjort narr av Justins röst - skämtar hon? 
Miley Cyrus ska säga som det är om du gillar det eller inte! Den 18-åriga popstjärnan dök upp på Australiens online-TV-show The Dirt och höll ingenting tillbaka när de ombads att minnas om hennes 6 mars SNL personifiering av Justin. På frågan om det var svårt att skildra 17-åriga hon skrattade och svarade: 

"Jag hade så kul att göra det (SNL). Justin var så roligt och när jag var repeterade jag var som ... "Jag är ganska nervös, jag trodde inte jag var bra på det och sen fick jag peruken på och sätter kläderna på och jag var som" att Justin är enkelt! Du har ett lätt jobb, är det lätt att se söt med lite hår och säckiga byxor. " 

Men när frågan om Justin skulle göra ett bra jobb att spela henne - före detta Disney-stjärnan såg till att säga att det skulle vara mycket svårare för honom. 

"Jag tror inte att han kunde göra det", säger hon quipped. "Han måste arbeta på att få sin röst tillräckligt djupt. Det är lätt för mig att få min röst högre. "Ouch! Vi vet att Miley är som en storasyster till Justin men detta sarkasm är lite mycket tycker du inte? 

Miley fortsatte med att avslöja att hennes pojkvän Liam Hemsworth är förvånad över att hon inte tar sig tid att öva och memorera hennes rader innan du går på inspelningsplatsen. 

"Han är som ni aldrig läst ditt manus och aldrig läsa din rader," Miley säger. "Jag är som" Jag vet, jag kan inte göra det. Jag kan inte sitta där och folk alltid är olika, studie studera och "Jag är som jag lär mig den på dagen." Annars hade jag mer än tror att det annars. Jag tror inte folk inser hur mycket vi ska göra en scen och de kommer att helt ändra det och du blir tvungen att lära sig det inom fem minuter. " 

Tydligt Miley gör precis vad hon vill ... slaveri kläder och allt. Tror du att Miley måste ta sitt arbete på större allvar?

Källa: hollywoodlife.com


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?