2011-06-24 | 22:54:21

Justin Mår Bra!!

Justin är Safe & Sound efter en skrämma Macys, och han tweeting om hur mycket han älskar sina fans!
Mellan deltog i Monte Carlo-premiär med Selena Gomez och att hela "möjligen få attackerade" incident Macys, hade Justin Bieber en ganska intensiv dag i New Yorkden 23 juni. Men även mitt i all galenskap, fann han fortfarande tid att tacka de viktigaste personerna i hans liv. "Fansen var fantastiska!" Justin twittrade. "Och för dem som jag inte får se idag ... Tack för din kärlek och stöd."


"Tack till alla fans som kom ut för att stödja," tillade han. "Det var en frisk fläkt:)"

Åh, Justin ...

källa: hollywoodlife.com

Min åsikt: JAG HATAR TOM PETTERSON (KILLEN SOM SLOG JUSTIN) :@



    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?