2011-06-23 | 12:49:42

Justin Är Upptagen Hela Veckan!



Justin är upptagen Hela den här veckan ...

Justin är nu i New York för att främja hans "Someday" parfym som har kommit ut denna veckan. Det innebär att du kan förvänta dig att han att göra en hel del framträdanden. Jag har redan postat att han kommer att vara på "The View" och på"Macys", men jag trodde att jag skulle göra en lista för att göra det lättare för alla att fånga honom på TV eller om du är i NYCområdet kanske du kan fånga honom personligen vid dessa planerade framträdanden börjar ikväll Letterman!
min åsikt: såå synd :( men han har ju kul under intervjuerna :D




Postat av: Anonym

på vilken kanal är bet awards??

2011-06-24 @ 10:02:34

    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?