2011-06-21 | 14:27:47

Justin är helt beronde av Selena, Hollywood life vet varför!



Inte nog med att Justin flirta med Selena framför miljontals åskådare på MuchMusic Video Awards men han Twittra henne för att gratulera henne!

Allt eftersom Justins känslor för Selena är real deal och jag ska berätta varför! 

Justin kan inte få nog av Selena Gomez och jag måste säga att det är otroligt uppfriskande. Ja han är endast 17 år gammal och de är ett ungt par av Hollywood standarder - Selena är bara 18. Men jag kan säga av erfarenhet att om du är upp över öronen förälskad  vill du ropa ut det från hustaken och berätta varenda en av dina väninnor! Och i detta fall, Justin berättar till hans 10 miljoner Twitter fans! 

Vi sa ju att när Justin tog scenen på 2011 MuchMusic Awards den 19 juni var vi chockade av hans flirtig "skämt" med Selena. Vid ett tillfälle kallade han till och med hon för vackra och frågade ut henne skämtsamt på en dag. Det var otroligt - och jag älskade det! 

Justin slutade inte där - han till och med gick på Twitter att skämta: "“@brunomars you def killed it and @selenagomez you did a great job and were lookin good. nice meeting you. lol. ;)

Justin är så förtjust i Selena att han inte bryr sig vad motreaktion han får från sina kvinnliga fans. Detta för mig symboliserar den sanna kärleken. Justins känslor för Selena är inte bara lust - han har blivit biten av Selena bugg och han vill att vi ska veta. 

Ladies är det bästa en kille kan göra för,att låta dig veta hans riktiga känslor. Det händer sällan men när han vill berätta för världen att du är hans - du vet att han är en keeper. 

Justin är kär i Selena och jag älskar det faktum att han vill att vi alla veta!




    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?