2011-06-30 | 10:48:51

Javier Colon: Justin Har Kanske Hjälpt Mig Att Vinna!



"The Voice" vinnaren Javier Colon erkänner Justin kunde ha hjälpt honom att vinna två procents marginal över Dia Frampton! Plus att han avslöjar att han skulle vilja duett med tvåan Dia. "Jag ärligt talat var väldigt beredd att höra Carson [Daly] säger" Dia Frampton "," avslöjar Javier. Men den här säsongens föregångare tog hem $ 100,000 pris och Universal Records affär. Den kraft som Justin kastade sitt stöd bakom Javier med en tweet kväll att showen hamnade vädring på tv, kan detta ha hjälpt Javier få den extra skjuts till den segrande mållinjen?

HollywoodLife.com frågade Javier om han trodde att Justin hjälpte honom ut. "Han är mycket väl kan ha," Javier erkänt. "Han skickade ut ett tweet till alla hans folk, och vi vann med två procent. Jag vet inte hur många av dem röstade eller hur många av dem bara kanske följde efter mig på Twitter. Men jag är tacksam till alla som lånat ut sitt stöd, som berättade för sina föräldrar att ge mig en chans. " 

Så skulle Javier vara intresserade av en duett med Biebs, som är goda vänner med Javier tränare Adam Levine? "Jag vet inte, kanske! Vi kanske måste prata ", utropar han.

Är du nöjd Javier vann? Tror du att Justin s stöd hjälpte honom ut eller var det baserat på hans talang? Var du Team Adam?
Källa: Hollywoodlife.com
min åsikt: Jag tror att Vi Belieber's Gjorde så att hna vann med 2% Vad tror ni :D


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?