2011-06-28 | 22:13:15

De kanske gör en låt tsm

Kommer dessa två bara skynda dig och spela in en singel redan - Selena håller katten kring het gröt och vi tror att de bara ska gå för det!
Selena Gomez och Justin singel skulle gå dubbel platina - de skulle bryta alla poster.Selena framträdde på Live! Med Regis & Kelly den 28 juni och hon antydde en gång att hon skulle vara öppen för att ljuv musik med sin fästman.

"Jag vet inte ... antar jag", säger hon blygt. "Kanske, om det händer."

På frågan om hon blir nervös med sitt upphov till berömmelse, gav Selena även hennes fans en ropa ut: "Jag känner mig så trygg med mina fans, när jag är på scen med mina fans på konserterna. De är som mina vänner så det är bra. "

Vi önskar bara att denna förtjusande paret skulle slå studion och kombinera sina talanger för den ultimata sommaren Singel
Källa: hollywoodlife.com
Min åsikt: hoppas de gör en låt tsm <3

Postat av: RT

Hon sa på hennes premiär på filmen att dom INTE kommer jobba tsm med en låt, för det är bara Justin som för uppmärksamhet. Så hon sa att hon kommer inte jobba med Bieber för att hon känner sig att hon gömmer sig bakom Bieber typ XD det är vad jag hörde på videon :)

2011-06-28 @ 23:03:34

    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?