2011-06-29 | 18:37:49

ÄR det Tidigt att använda " i love you" meningen?

Finns det ett rätt eller fel tid att säga "jag älskar dig"?
Justin och Selena Gomez har fallit hårt för varandra. Även om det ibland de hänvisar till andra som "vän", de två är inte blyg om att dela sina verkliga känslor när de tror att de är ute i media öga. I själva verket säger de "jag älskar dig" hela tiden! Men även åtta månader in i förhållandet för tidigt att veta hur du verkligen känner?

Medan shopping på Armani Exchange: s 51: a och Fifth Avenue plats i NYC den 28 juni tappade två gånger "L" bomb. "Justin och Selena de blev Shoppe som håller varandra i handen och sa" jag älskar dig "till varandra Inte en enda gång, utan flera gånger offentligt. Kan alla höra tema, "en källa berättar exklusivt HollywoodLife.com. "Jag antar att de vill att deras kärlek att dela med världen. De var i butiken ca 05:30 och stannade i ca 20 minuter eller så. "

Lägger till insider, "Justin Livvakt skulle inte låta någon komma för nära tema, men hindrade inte skada av Themis visar upp sin tillgivenhet för varandra. De var bara i sin egen värld ... Dazed and in Love! "

Men åtta månader är för tidigt? Tja, ta Justins kompis Kim Kardashian som ett exempel.Hela Hennes relation - Inklusive säger "L" ord och frieri - uppstod inom sex månader.Bara för att göra mig klar, det är två månader mindre än Justin och Selena faktiskt har dating. Så ja, det är helt OK att kasta "kärlek" runt i denna tidsram.

I själva verket tror jag det är OK att berätta för din man jag älskar dig när som helst efter att du träffa mitt i prick tre månaders förhållande. Naturligtvis beror detta på en) Om du känner äkta kärlek eller inte Egentligen b) hur snabbt din relation går framåt och c) Om han säger det först. Aldrig vara den första personen att berätta att du älskar honom HONOM - låt honom berätta dig, eller du kommer att galen man och eventuellt driva bort honom.

Vi vet inte när J & S började bekänna känslor för massiva Tess varandra, men om du bara hade de verkligen hända nyligen, då det är en väldigt, väldigt god chans att de två har en chans som varar under lång tid. Känslor är sårad över tiden bygga den bästa, eftersom de är äkta.

Oavsett, det är en underbar sak när dina känslor är besvarad. Allt du behöver (höra) är kärlek, eller hur?

Källa :hollywoodlife.com

Min åsikt: De är redo när de är redo :D



    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?