2011-07-08 | 20:44:23

Svar på Tal

Belieber: Förlåt öfr det där inlägget med "sant eller inte?" asså jag älskar jelena men jag skrev hoppas det är sant, för att han sa ju att han älskar henne som en syster och jag tycker att det är lite dåligt om han kysste och tar på hans "systers" rumpa och sånt
Men iaf jag kommer inte så bra med min ursäkt men iaf Förlåt Hemsk mycket jag blir iaf lite ledsen....
Men iaf Förlåt!!!!
o jag menar det verkligen inte för att vi förlårar läsare utan att om det gjorde er ledsen eller någon så.. har ni min ursäkt<3
Sorry!
Belieber 4 Life<3

Postat av: ELLINOR

suuuuuuuuuuuuperduper fin blogg! den finaste på länge!



vill du bli länkad? då kan du gå in på min blogg för jag lottar nämligen ut fyra länkningar till dom 2 vinnarna på min blogg! :)

2011-07-08 @ 21:37:01
URL: http://ellinorsvalberg.devote.se

    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?