2011-07-13 | 19:21:12

Svar på tal <3

Anonym om Svar på tal:
Miley klär sig så för att det är hennes stil, hennes image, Selena råkade ha en lite för uringad tröja på sig och helt plötsligt så blir hon som Miley? Jag är verkligen inte ett selena fan, men jag gillar Miley och Selena kommer ALDRIG komma upp i Mileys stjärnnivå oavsätt hur hon klär sig, Miley kan bära den lite "slampigare" klädstilen för hon är sån som person. Selena, kommer aldrig bli som henne för hon är inte den typ av artist. Punkt och slut

Jag vet att informationen inte kommer från dig personligen, och det är inget illa mot dig alls, men ville bara säga det jag tycker liksom, du behöver inte göra ett svar på tal, för jag vet att du inte skrivit det om selena, det gör tidningarna så... ABSOLUT inget illa mot dig, älskar din blogg. Kram

haha, var bara tvungen att göra en men du har rätt. Men ändå hennes föräldrar säger sen hon är med Justin, Selena tar hon på sig i Mindre och mindre.
och tack för att du älskar våran blogg!! Betyder skit mycket!
Ha en bra dag, kram <3


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?