2011-07-31 | 22:57:48

Svar på tal

KommentarTid
Saga om Justin i LAX den 30/7:
Blev bara tvungen att lägga märke till håret på benen, hahah;) superbra blogg förresten:D
IP:
haha jag veeet! men man såg inte så bra på bilderna det finns flera bilder där man ser mycket mer, lol
Tycker ändå att det är skit sexig på han! :D
och tack förresten!

Postat av: Viviii

ÅÅhh jag är helt random nu men jag har läst er blogg rätt länge nu och ni är så himla söta och snälla, ni verkar aldrig bli arga och så himla snälla. Super bra uppdatering med och as snygg design, älskar att gå in på er blogg. Man blir så glad när man ser Justin, och så är ni så snälla. Liksom bättre kan det inte bli, detta är min absoluta favorit Justin blogg!! Var bara tvungen att säga det, ni äger :D ♥

2011-07-31 @ 23:22:37

    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?