2011-07-31 | 22:55:39

Svar på tal

KommentarTid
Saga om Selena utan överdelen medans hon solar:
jag älskar bloggen men tycker det är jobbigt att ni skriver så mkt om Selena, ja jag älskar henne, hennes musik osv. Men det är en Justin Bieber blogg:)
IP:
haha kanske låter lite konstig, men jag tycker det också.  Sidorna vi tar Justins fakta ifrån innehåller massa med Selena nyheter och nu när Selena är i justins liv skulle man ta upp det för det ingår i han. Just på denna inlägg glömde jag att skriva en grej. Lixsom det stod typ "vad skulle Justin Bieber säga om det" men jag glömde att skriva ner detta
Du har en poeng där, det är skit jobbigt att det är bara handlar om Selena men vad ska man göra?


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?