2011-07-16 | 09:18:45

Someday! Säljer Stort

Vid 17 kan inte många intyga flera certifierade platina album, en 3D-film om sig själva, och miljontals fans skrek deras namn, men ännu en gång, har Bieber bara höjt ribban.
Enligt Terry Lundgren, VD och CEO för Macys Inc., Justin Biebers Someday doft "har nu blivit det största kändis dofter lanseras på skiva." Den galna mobb av Bieber fans på Macys Herald Square läge lansering av doften på 23 juni kan ha haft något att göra med det! Celebrity dofter släpps höger och vänster. Beyonce, Britney Spears, Jessica Simpson och Jennifer Lopez är bara en mycket mycket liten inblick i celeb dofter på marknaden, men det verkar som dessa stjärnor har någon allvarlig konkurrens i form av Justin - och det låter inte som han stoppar något snart.

HollywoodLife.com talade även med Justin rep Scooter Braun som berättar att de är nöjda med Justin doft framgång.

"Vi var blåst bort", säger han. "Det är otroligt. Detta är bara början. Vi är bortom glada, och vi hoppas att fler människor njuta av doften.

Även om det kan vara okonventionell för en pojke att släppa en kvinnors doft, drog Bieber bort det big time. Enligt kvinnors Wear Daily, Someday nettas mer än $ 3 miljoner i detaljhandeln på Macys på mindre än tre veckor! WWD citerar Karen Grant, Statens köp dagbok: s vice VD och ledande global industri analytiker: "Om det upprätthåller denna dynamik, kommer det att bli nummer ett säljande doft av 2011."

Kommer Justin släppa en andra doft? Ja!

"Absolut," Scooter berättar. "Så länge fansen njuta av något och vi har en möjlighet att göra bra vi tar den chansen."

Enligt WWD, i slutet av maj, förklarade Bieber, "Låt oss vara verkligt, är hur en tjej luktar väldigt viktigt att en kille! Jag har en så djup samband med mina fans, så skapa en doft som jag personligen älskar är ett annat sätt jag kan föra dem nära min värld. "Pass blomma-formade-flaska tack!

Källa: hollywoodlife.com

Min åsikt: MÅSTE KÖPA SOMEDAY NUU!!<3




    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?