2011-07-01 | 22:46:32

Shia LaBeouf kallar justin "en Gud"



Shia rätter om när Justin säkerhet tog nästan ner honom!
Shia LaBeouf är en av de största stjärnorna i världen, men han är fortfarande överväldigad möte världsstjärnor som Justin!

Shia, 25, sade möte Justin var en livsförändrande upplevelse, när han var per den 30 juni episoden av Jimmy Kimmel Live!

"Jag träffade honom på MTV Movie Awards", säger han. "Han rullar med en stor trupp av vakter - han måste. Han har denna närvaro som Buddha - han är som den unge prinsen. Jag gick fram till honom och jag gick för att gå säga "Hej" och säkerhet killen säger: "Woah Woah woah'-han var redo att ta mig ner - och Bieber gör detta med två fingrar våg som,". Han är okej ""

Shia sade också att mötet Selena Gomez var stor och kallade henne "en mycket vackerflicka" och en "cool person."

Vad tror du, HollywoodLifers - skulle du behandla Justin som en gud om du träffade honom?

källa hollywoodlife.com
Min åsikt: wow justin har Bra personer runt sig


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?