2011-07-17 | 09:39:50

Selena avslöjar Varför Hon Älskar Justin!

Selena säger att det finns en många enkela anledningar hon älskar Biebs.
Justin och Selena Gomez är en så stor match, och Selena är äntligen öppna upp för vad som gör dem så bra!

Selena, 18, sade en av anledningarna till att hon och Justin, 17, avser det de kan identifiera hur man handskas med berömmelse, Deccan Chronicle rapporter.

"Det är en konstig och annorlunda livsstil helt och hållet", säger hon. "Jag försöker hålla sig så normalt som möjligt och vara mig själv. Men det är skönt att relatera till någon som vet hur galet allt det är. "

Vad tror du, HollywoodLifers - är Selena den bästa match för Justin?

Källa: hollywoodlife.com



Postat av: HANNA

det tycker jag - dom är värda varandra, och så himla söta !

2011-07-17 @ 09:56:36
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag tror det kommer ta slut mellan de två snart. Det är synd, för dom är så fina ihop.

2011-07-17 @ 09:59:33
URL: http://vimmelhimmel.blogg.se/

    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?