2011-07-05 | 00:57:02

Lugnar selenas kärlek justin?

Fame har drivit Justin galen och göra honom har aggressiva incidenter Selena's kärlek lugnar honom!
Justin har haft en del olyckliga utbrott nyligen, men hans kärlek till Selena Gomez hjälper honom hålla sansade!


Många av 17-årige Justin närmaste vänner säger media granskning är att vända Justin till en arg ung man, Chicago Sun-Times.

"Ja, Justin testy ibland, men som inte skulle överväga att han är förföljda av paparazzi och andra typer av media 24 / 7," en källa nära Justin säger. "Kom ihåg, han är bara ett barn och tycker jag är väldigt mogen för någon sin ålder."

Kanske att hålla honom jordad är kärleken till 18-åriga Selena.

"Kanske är det för att hon" får "det, till fullo förstår det hela berömmelse sak eftersom hon behandlar det själv", en annan källa säger. "Men gosse, hon kan säkert få honom att skratta åt galenskapen i det hela, och få honom att slappna av och ha roligt."

Vad tror du, HollywoodLifers - hjälper Selena Justin att hålla en nivå huvudet när berömmelse blir för mycket för honom?

Källa: hollywoodlife.com

min åsikt: aww Selena vill att vi Beliebers inte ska se hans mörka sida så hon lugnar ner honom<3



Postat av: BellaLadan ♥

Hej ! :)

Jag gjorde precis en twition på twitter :)

http://twitition.com/hiiqe

Och det är om att vi vill ha JUSTIN BIEBER till Sverige nästa tour ! Snälla hjälp mig :)♥ TACK !

2011-07-05 @ 11:55:52
URL: http://bellalaadan.blogg.se/

    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?