2011-07-20 | 01:18:26

Justin kommer inte att vara Med på Selenas B-day!

Selena Gomez kommer ha en Tråkig födelsedag utan sin pojkvän Justin Bieber!
Sångaren-och-Skådisen Selena avslöjade att hon kommer Träna till sin fjärde konsert i US
Turné på hennes Stora dag, och samtidigt ha en underbar Familje middag, som inte inkluderar Baby sångaren,
som måste jobba i Atlanta.
Hon sa: "jag tror min mamma har planerat något för mig. jag har inte Frågat om något än, för igentiligen så ksa jag Träna inför turnen i US och senare på dagen kanske en underbar kvälls middag ute med Familjen, Ganska Tråkigt"
När vi Frågade henne om Pjkvännen justin bieber skulle vara där svarade hon: "jag tror faktiskt att han kommer vara i Atlanta, men det är Ok, Vi alla måste jobba!"
Källa: Buzz
Översätt: Jag (sana)
Hoppas ni förstår vad som står där många säger att de inte förstår ibland så hoppas min översättning hjälper :)


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?