2011-07-21 | 22:20:21

Justin Friar till Selena?

Selena säger att hon inte har stora planer för hennes födelsedag och att Justin kanske inte ens vara där - men han har en enorm överraskning för henne på hennes stora dag?
Även om Selena Gomez inte gör något speciellt för hennes 19-årsdag i morgon, den 22 juli är det möjligt Justin vill be henne att gifta sig med honom?


"Jag har ledig dag, vilket är spännande eftersom jag har jobbat med repetitioner hela dagen", berättar hon E! Online. "Jag kanske ska bara koppla av, ta tid för mig, vara med mina vänner, kanske åka till stranden eller något."

I en annan intervju sade hon att hon ens tänkt Justin skulle vara i Atlanta, och inte med henne! "Jag tror faktiskt han kommer vara i Atlanta den dagen. Men det är OK, vi alla måste jobba. "

Men Biebs är för närvarande i LA, umgås med sin dam kärlek. De två har varit så oskiljaktiga nyligen, vilket gör oss att undra - kommer de att ta nästa steg med sin relation?

Selena med gav nyligen att hon älskar Colbie Caillat låten "I Do" och Justin tenderar att ge henne på kostade presenter! Kommer en ring bli nästa?

17 och snart-till-vara-19, kan de vara lite ung för att vigas, men när man är kär, det är allt som betyder!

Källa: hollywoodlife.com

Min åsikt: woow om han tänker fria så hoppas jag att de har ett bra liv :)




    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?