2011-07-03 | 21:03:03

Jelena Betalar Notan till Ett fan!

På Bilden: Tack för att du är ett fan / Selena Gomez xo
Ett Jelena fan träffade de på en restaurang och skrev sedan sin berättelse på Twitter:

Efter att ha försökt få tag i biljetter för att se Wicked - men misslyckades - gick jag till en närliggande Thai-Restaurang, Siam Inn, med den otroliga Bridger Maxwell. Jag fick ett bord och nära mig satt de två största kändisarna som gör ungdomar (och vuxna) galna.
Efter att bestämmt vad vi skulle äta - jag bestämde mig för att få en läcker laxbit med mango sallad - jag var visst inte så uppmärksamm eftersom jag fick ett SMS från Bridger: Bieber sitter där bakom. Jag vände mig om och jag var som: Va?! Det måste vara ett skämt ellerhur? Men inte. Jag inser att håret såg äkta ut, rösten, diamant örhänget, det var han!
Efter några minuter i tystnad, en kombination med massa löjliga SMS till vänner och familj insåg jag : Wow, han sitter brevid Selena Gomez, äre det sant?

Det var ännu svårare att koncentrera sig på att upprätthålla en konversation med min lunchkamrat. Jag började fokusera på vad paret pratade om. Av någon anledning, blev paret det viktigaste i världen för mig. Maten kom och middagen startade och bla bla. Bridger ville verkligen ha en autograf från Selena till sina kusiner. Jag stod en stund och funderade på att gå på toaletten och när jag passerade deras bord, sa Biebs: ''Vi äter just nu'' Okej, ja, det är förståeligt!
När jag återvände var det dags att betala räkningen. När vi väntade tålmodigt, var det en av kvinnorna som satt vid bordet med kändisparet - inte säker på vem hon var - men hon lämnade bordet, men hon var snart tillbaka med ett kvitto i handen.

Kvinnan stoppades av Selena, som undertecknade något. Tänkte inte så mycket på det, vi trodde att det troligen var en autograf. Men den här unga kvinnan kom till vårt bord och lämnade kvittot där, tackade oss för att vi var fans, och samma kvinna berättade att vår mat hade betalas.

Källa: en Tjej Twittade Det!

Min åsikt: Woow asså så jävla gulligt av de <3




    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?