2011-01-21 | 14:49:44

Visste du att...?

Justin vill gifta sig med en Beliber
Justin hatar phothoot han säger att han får ont i munnen för att han ler så mycket
Justin har drömt om att han tappa  hans framtänder och var tvungen att göra en meet and greet
Justin gillar som kan laga mat
Låten Shawty let's go kommer att gå ut den 3 february
justin önska att han hade en flickvän, så att han kunnde hålla hennes hand och hålla om henne när hon mår dålig.
Justin sa att Vanity Fair intervjun var den mest intensiva intervjun han någonsin haft.
Interljuvare: Kan du dejta en 13 åring tjej? Justin: Julia var 13 och Romeo var 16, Jag kmr att vara Romoe för henne och hon kmr bli min Julia
Justin kan inte ibland sluta stirra när han ser en snygg tjej på en sin konsär
Justin gillar inte när nån pratar om hans senate tjej eller kyssar
Justin gillar att sova när tv en på och det spelas i bakgrunden
Justin fattar inte varför fans gråter efter honom, kenny har föklarar för att vi älskar honom men han tycker att vi ska var glada över honom :)
Justin har sagt att han litar på hans fans över hela hans hjärta
Justin har sagt: En dag kmr att jag träffa den perfecta tjejen och jag kmr inte sluta tills hon är min
Justin säger att han smälter när en tjej kysser han på nacken
Justin har sagt att han gillar när han tjej sover på hans knä
När Justin träffar en tjej han gillar så, skäms han jätte mkt och så ler han och gör sin hairflip
Justin älskar när en tjej frågar honom att få kramma honom.
Justin bieber har bara misslyckats en gång på en matteprov, och det var när han var gick i klass åtta.
Justin kysste en gång en poster på sig själv och sa: Yup i'm a great kisser (japp jag är bra kyssare)
Justin gillar när en normal tjej pratar med honom istället för att skrika och säga  I LOVE YOU!
Pattie hatar när Justin kalsonger syns och säger alltid til hon att dra up byxorna
Justin är inte rädd att säga till en tjej att han älskar henne
Justin: När du ser mig, gråt inte, skrik inte, fråga inte om en bild, Le istället och fråga hur jag mår
Justin brukar sova på planet när han reser.





Så bara så att ni vet har gjort den helt själv!!!!




    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?